Vybavíme soukromou kancelář pro 1-3 osoby či domací pracovnu kancelářským nábytkem a vhodnou ergonomickou židlí. Zaměříme se na individuální potřebu, osobitý design uživatelů, ergonomii a originalitu.
Jste malá rodinná firma a potřebujete vybavit kancelář pro 5-10 osob? Pomůžeme Vám s výběrem a vybavením kanceláře nábytkem, židlemi, recepcí i kuchyňkou.
Realizujeme projekty i kompletní vábavení kanceláří pro 50+ osob. Vybavíme pracovními stoly, kancelářskými židlemi, uložnými zasuvkami, pojízdnými kontejnery i akustickými prvky. Vybavíme vstupní prostory, recepci i kuchyň ve sjednoceném dekoru a designu.
Více než 20 let pomáháme firmám vybavit nové i stávající kancelářské prostory kancelářským nábytkem a sedacím nábytkem. Nabízíme profesionální přístup a zkušenosti z oboru. Každému projektu se věnujeme individuálně a jsme otevřeni jakýmkoliv nápadům. Kancelářské prostory vybavujeme kancelářským nábytkem především pro vás, pro efektivitu a pohodlí zaměstnanců. A pro vytvoření příjemného a ergonomického pracovního prostředí. Jsme #1 na vybavování kanceláří kvalitním ergonomickým nábytkem.
V míste nových kanceláří se potkáte s našimi zkušenými projektanty. Projektant prostory zaměří a vše zakreslí. Společně proberete vaši představu o vybavení nových kanceláří kancelářským nábytkem. Zaměříme se na účel a využití pracovního prostoru. Rozdělíme prostor na zóny: vstupní prostory a recepce, pracovní prostory, kuchyň a prostory určené k relaxaci. Vybereme vhodný dekor kancelářského nábytku a potahové látky na kancelářské židle.
Zaměříme se na uspořádání a rozložení jednotlivých pracovních míst a oddělení. Navrhneme uspořádání pracovních míst s cílem maximálního využití prostoru. Naše zkušenosti z oboru kombinujeme s moderními trendy kancelářských sestav a kancelářského nábytku. Klademe důraz na ergonomii pracovních míst, soukromí a celkovou atmosféru pracovního prostředí.
Jakmile si návrh a uspořádání nových kanceláří odsouhlasíme, zhotovíme zdarma vizualizaci. Tato vizualizace pomůže k vytvoření lepší představy o uspořádání pracovního prostoru, vybraném barevném dekoru a rozmístění ostatních prvků kancelářského vybavení. V této fázi ladíme s klientem detaily a odpovídáme na otázky.
Zajistíme vybavení kanceláře podle domluveného návrhu a objednávky. Kompletní dopravu, manipulaci a odbornou montáž veškerého kancelářského nábytku a vybavení provádějí naši kvalifikovaní montážní technici. Doprava probíhá převážně našimi vozy, které jsou přizpůsobené pro bezpečný transport kancelářského nábytku
Navrhneme originální, praktické a moderní uspořádání kanceláře, které přitáhne nové kvalifikované pracovníky a zlepší motivaci vašeho současného týmu. Využijeme efektivně dostupné prostory a vytvoříme pracovní prostředí, které poskytne vašim zaměstnancům potřebnou ergonomii, pohodlí a prostor pro maximální soustředění na práci. Navrhneme design podle moderních standardů a zrealizujeme interiér vašich kanceláří, ať už plánujete vybavit nové kanceláře nábytkem nebo rekonstrukci stávajících kancelářských prostor.
Společnost ERGO INTERIER s.r.o. vybavila za více než 20let kancelářským nábytkem 500+ firem, včetně úřadů a neziskových organizací. Dodáváme certifikovaný, kvalitní nábytek od ověřených českých výrobců. Jsme autorizovaným partnerem výrobců kancelářského nábytku Hobis, Vasa a Exner, a také sedacího nábytku a kancelářských židlí značek Rim, Antares, LD Seating a Alba.
Dodávaný kancelářský nábytek splňuje všechny bezpečnostní a pracovní normy. Kromě dodání a vybavení kanceláří nábytkem poskytujeme záruční i pozáruční servis, prezentaci a zapůjčení vybraných kancelářských židlí, odvoz a ekologickou likvidaci starého kancelářského nábytku a židlí.
Pokud máte jasnou představu o Vaší budoucí kanceláři, můžete ZDARMA využít online 3D návrhář kanceláří a navrhnout si kancelář svépomocí. My se následně postaráme o realizaci, dopravu a odbornou montáž kancelářského nábytku i vybraných kancelářských židlí.