Kancelářská židle Themis zaujme nejen svým kvalitním zpracováním v moderním provedení, ale zejména svou podporou pro zdravé ergonomické sezení.
Tato židle má synchronní mechanismus, který umožňuje správné podepření nohou nezbytné pro ergonomický sed a rovněž zajišťuje dostatečnou stabilitu celé židle. Kancelářská židle Themis vyniká především automatickým nastavením síly protiváhy podle hmotnosti uživatele. Automatické nastavení síly protiváhy sedáku podle hmotnosti zabrání nečekanému zhoupnutí. Samozřejmostí je i ergonomická fixní bederní opěrka podporující zdravé sezení. V základní výbavě je obsažen pár nastavitelných područek.
Tato židle vyniká svým kvalitě zpracovaným designem. Opěrná část kancelářské židle Themis je vyrobena ze samonosné síťoviny umožňující celodenní aretaci zad. Čalounění sedáku je provedeno kvalitními látkami v zajímavých barevných provedeních.
K základní variantě jsou dodávána kolečka s měkčeným povrchem. Měkčený povrch koleček umožňuje použití jak na tvrdé podlahy, tak i na kobercové krytiny.
Kancelářská židle Themis může tvořit kombinaci s jednacími židlemi Themis meeting a to zejména díky stejnému designovému i materiálovému provedení.
Nosnost | 120 kg |
Celková výška | 114 - 123 cm |
Celková šířka | 67 cm |
Hloubka sedáku | 51 cm |
Šířka sedáku | 53 cm |
Výška sedáku | 45 - 54 cm |
Výška opěráku | 57 cm |
Výška hlavové opěrky | 13 - 18 cm |
Hmotnost | 18,2 kg |
Rozměry balení | 66 x 38 x 64 cm |
Balení | Karton |
Nadstandardní záruka 3 roky .
Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.
Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.
Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně na Praze 4 - Kačerov. Židle a výškově stavitelný stůl Vám rádi odprezentujeme u Vás ve firmě a v případě zájmu zapůjčíme na pár dní k testování.
V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti prezentace u Vás ve společnosti v termínu, který Vám bude vyhovovat.
U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na showroomu. V opačném případě poprosíme konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz
Rádi byste vyzkoušeli produkty ve firmě nebo poptáváte více kusů a nemáte cestu kolem? Za předem dohodnutých podmínek přijedeme za vámi a vybrané modely vám odprezentujeme a můžete si vyzkoušet jejich vlastnosti přímo u vás na pracovišti.
Pondělí | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Úterý | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Středa | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Čtvrtek | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Pátek | 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.
Osobní odběr u nás máte zdarma.
Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes naší dopravu Ergo Express, je možné zvolit jednu z vybraných společností: PPL, DPD, GLS, TopTrans, Geis.
Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.
Cena dopravy činí 200 Kč vč. DPH u objednávek do 3000 Kč s DPH . Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA.
Zboží je přepravováno na paletě přepravcem DHL. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz
Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.
Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.
Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km.
Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od prodejny / skladu, dle tarifních sazeb.
tarif | vzdálenost | cena bez DPH |
T 1 | do 20km | 300 Kč |
T 2 | 20 - 40 km | 600 Kč |
T 3 | od 40 km | 24 Kč/km |
Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.
Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 100 Kč s DPH.
Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.
Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Službu zajišťuje Comgate.