Vyrobeno v České republice
Akustická budka Cube Meet NF jako plnohodnotný jednací prostor, akusticky odhlučněný a oddělený od ruchu a pohledů kolemjdoucích. Veďte porady, obchodní schůzky v naprostém klidu a soukromí uprostřed obchodního ruchu velkokanceláře či open-spacu. Navrženo až pro 4 osoby. Akustická budka Cube Meet jako funkční část rušné kanceláře, kterou ocení jak kolegové, tak obchodní partneři.
Akustické budky jsou vybaveny automatizovaným systémem pro řízení čerstvého vzduchu. Při vstupu se spustí systém tří velmi tichých ventilátorů (hlučnost při max. výkonu do 15,5 dB), které se starají o výměnu čerstvého vzduch uvnitř boxu. Současně během vstupu se automaticky sepne příjemné osvětlení pracovního prostoru.
Interier akustické budky je vybaven pracovním stolem s pracovní deskou ve vybraném dekoru a rozměru 70 x 60cm. Výška stolu je standardní 75 cm. Součástí boxu je integrovaný přípojný panel (elektrická zásuvka 230V, nabíjecí USB a LAN připojení). Akustický box Cube Chat lze doplnit čalouněnými sedačkami o rozměru 130 x 68 x 20 cm.
Navrženo pro maximální klid, soukromí a komfort. Stěny boxu tvoří panely s certifikovanou akustickou výplní (pěnou). Přední vstupní stěna je osazena certifikovaným kaleným sklem. Korpus konstrukce je řešen robustním celokovovým rámem.
Všechny akustické boxy v nabídce jsou vyráběny výhradně v České Republice.
Testováno akreditovanou zkušebnou. Snížení hladiny zvuku řeči o 30,7dB. Dle dosažených hodnot se akustické boxy řadí do třídy A dle platné normy ISO 23351.
Vnější rozměry | 2400×1800×2300 mm |
Vnitřní rozměry | 2250×1640×2160 mm |
Váha | 520 kg |
Rám | kovový, prášková barva |
Standardní barvy rámu | černá RAL 9005 |
Stěny, strop | sendvičový panel s akustickou výplní |
Podlaha | šedý koberec |
Dveře | kalené akustické sklo |
Otevírání dveří | pravé |
Ventilace | automatická |
Osvětlení | LED, neutrální bílá |
Snížení hladiny řeči | třída A+ podle ISO 23351 |
Barevné provedení | dekorativní látka dle vzorníku |
Vybavení | stůl 600×1200×750 mm, panel ve zvoleném dekoru dřeva se zabudovanou elektrickou zásuvkou: 230V (1×), připojení USB (2×), LAN (1×), pohybový senzor, osvětlení, ventilátor, koberec |
Příslušenství | 2× čalouněná lavice: 1300×680×1200 mm |
V rámci ČR nabízíme odbornou montáž, která zahrnuje vlastní dopravu, manipulaci, instalaci, včetně elektroinstalace a likvidaci obalových materiálů. Časová náročnost montáže cca 6-8 hodiny.
Pro bližší informace a cenovou nabídku nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 241 485 797 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete poptávku e-mailem na obchod@ergo-interier.cz.
Nadstandardní 5 let.
Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně na Praze 4 - Kačerov. Židle a výškově stavitelný stůl Vám rádi odprezentujeme u Vás ve firmě a v případě zájmu zapůjčíme na pár dní k testování.
V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti prezentace u Vás ve společnosti v termínu, který Vám bude vyhovovat.
U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na showroomu. V opačném případě poprosíme konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz
Rádi byste vyzkoušeli produkty ve firmě nebo poptáváte více kusů a nemáte cestu kolem? Za předem dohodnutých podmínek přijedeme za vámi a vybrané modely vám odprezentujeme a můžete si vyzkoušet jejich vlastnosti přímo u vás na pracovišti.
Pondělí | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Úterý | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Středa | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Čtvrtek | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Pátek | 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.
Osobní odběr u nás máte zdarma.
Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes naší dopravu Ergo Express, je možné zvolit jednu z vybraných společností: PPL, DPD, GLS, TopTrans, Geis.
Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.
Cena dopravy činí 200 Kč vč. DPH u objednávek do 3000 Kč s DPH . Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA.
Zboží je přepravováno na paletě přepravcem DHL. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz
Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.
Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.
Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km.
Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od prodejny / skladu, dle tarifních sazeb.
tarif | vzdálenost | cena bez DPH |
T 1 | do 20km | 300 Kč |
T 2 | 20 - 40 km | 600 Kč |
T 3 | od 40 km | 24 Kč/km |
Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.
Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 100 Kč s DPH.
Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.
Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Službu zajišťuje Comgate.